Zlata Pika kartica
Zlata pika za najzvestejše
Naročilo zlate kartice skupaj s številko vaše dosedanje kartice oddate na našem e-naslovu.
Naroči obrazecZlata Pika kartica
Zlata Pika kartica je plačilno-kreditna in bonitetna kartica, s katero razvajamo naše najzvestejše kupce. Z njo dobite ključ do posebne obravnave in dodatnih ugodnosti.
Pogoji za pridobitev zlate Pika kartice
Zlato Pika kartico lahko naročite, če:
- ste vsaj eno leto imetnik modre ali zelene Pika kartice;
- so vaši nakupi v zadnjem bonitetnem obdobju (6 mesecev) presegli vrednost 3.500 €
- ste redni plačnik.
Kako do zlate Pika kartice?
Za naročilo preprosto izpolnite obrazec in nam ga skupaj s številko vaše dosedanje kartice pošljite na e-naslov zlatakartica@mercator.si.
Če izpolnjujete vse pogoje, vam bomo poslali v potrebne dokumente za pridobitev zlate plačilno-kreditne Pika kartice, ki jih izpolnjene in podpisane pošljete na naslov: Mercator d.o.o., Kontaktni center Mercator, Dunajska cesta 107, 1000 Ljubljana.
Za zlato Pika kartico veljajo Splošna določila za izdajanje in uporabo plačilno-kreditne kartice Pika.
Prednosti zlate Pika kartice
- Bonitetna in plačilno-kreditna kartica;
- brez članarine in stroškov poslovanja;
- možnost poravnave obveznosti na prodajnem mestu brez provizije;
- nakup brez obresti na 12 obrokov ali 24 obrokov (v M Tehniki);
- odlog plačila in mesečna poravnava obveznosti;
- možnost dodatne kartice;
- prednost določanja višine mesečnega limita;
- poseben elektronski naslov (zlatakartica@mercator.si);
- posebna zlata brezplačna telefonska številka (080 20 81);
- posebne redne ugodnosti: 1 x mesečno 10% popust na nakup* in rojstnodnevna ugodnost;
- posebne ponudbe;
- prednostna obravnava zahtevkov;
- 1 EUR = 1 pika.
*Kupon za koriščenje 10% popusta na nakup je na voljo v Moj M mobilni aplikaciji. Kupon velja za en izbran nakup med 1. in 7. v mesecu.
Dodatna zlata plačilno-kreditna kartica
Dodatno zlato Pika kartico izdamo na predlog imetnika osnovne kartice, ki je odgovoren za vse obveznosti in stroške, nastale z uporabo dodatnih kartic.
Imetnik osnovne kartice na brezplačni telefonski številki 080 20 81 ali na e-naslovu zlatakartica@mercator.si naroči obrazec za dodatno zlato Pika kartico in ga izpolnjenega vrne na naslov: Mercator d.o.o., Kontaktni center Mercator, Dunajska cesta 107, 1000 Ljubljana.
Zaprosite lahko tudi za dodatno družinsko kartico, ki pa je lahko izdana le kot zelena plačilno-kreditna kartica.
Stroški poslovanja Pika kartice | |
Stroški prvega ali tretjega opomina | 2 EUR |
Stroški drugega ali četrtega opomina | 1 EUR |
Stroški direktnih bremenitev (vračila preplačila) | 0,8 EUR |
Stroški reklamacije za eno dokazilo o nakupu | 0,4 EUR |
Strošek reklamacije zaradi napake poslovanja s strani kupca | 1 EUR |
Stroški izgube, kraje ali predčasne zamenjave kartice | 2 EUR |
Stroški preklica kartice zaradi neporavnanega dolga | 4 EUR |
Obvestilo o obveznostih v papirni obliki | 1 EUR |
Stroški kopije mesečnega obvestila | 2 EUR |
Strošek PIN-a | 1 EUR |
Strošek PIN-a zaračunamo v primeru, če imetnik Pika kartice izgubi ali pozabi obstoječi PIN, novi pa je poslan po navadni pošti.
Strošek obvestila v papirni obliki 1,00 EUR se ne zaračuna za elektronsko dostavo obvestila ali kadar potrošnik nima obveznosti iz naslova nakupov v preteklem obdobju, obrokov nakupa, zamudnih obresti, stroškov poslovanja oziroma stanje dolga ali preplačil iz preteklega obdobja ne presega 2,00 EUR.
Strošek opomina se zaračuna v primeru zamude plačila in ne presega dejanskih stroškov izdelave in pošiljanja opomina, hkrati pa tudi ne višine zamudnih obresti.
Stroške izgube, kraje ali predčasne zamenjave kartice se lahko nadomesti z unovčitvijo 80 pik, kadar to imetnik plačilne Pika kartice pisno zahteva.